Facebook prijenosom sporta uzima dio kolača televiziji

Autor: Tomislav Pili , 21. svibanj 2017. u 22:00
Prva od 20 utakmica između Colorado Rockiesa i Cincinnati Redsa prikazana je u petak/REUTERS

Kompanija traži načine kako više zarađivati od video oglašavanja što uključuje i prikazivanje reklamnih blokova kao na TV-u.

Najveća društvena mreža na svijetu najavila je potez koji označava do sada najotvoreniji ulazak na "televizijski teren". Facebook je krajem prošloga tjedna najavio da će petkom uvečer uživo prenositi ukupno 20 utakmica američke bejzbolske lige MLB.

Prvu utakmicu između Colorado Rockiesa i Cincinnati Redsa korisnici Facebooka mogli su pratiti ovog petka na službenoj Facebook stranici MLB-a koristeći Facebook Live. Dan Reed, direktor glabalnih sportskih partnerstava u Facebooku, izjavio je u priopćenju kako MLB može iskoristiti društvenu mrežu kako bi povećao internetsku zajednicu navijača "na nacionalnoj razini", prenosi Financial Times. "Uzbuđeni smo u vezi suradnje s MLB-om koja omogućuje fanovima bejzbola na Facebooku gledanje utakmica uživo i povezivanje s ostalim navijačima", kazao je Reed.

 

182 milijuna

korisnika ima Facebook u Sjedinjenim Državama i Kanadi

Povjerenik lige Robert D. Manfred Jr. istaknuo je kako je sporazum važan ekperiment s novim partnerom. Po objavi vijesti dionica Facebooka poskupjela je dva posto na 147,86 dolara. Analitičari tumače kako je ovaj sporazum – neobjavljene vrijednosti – dio općenitog trenda među tehnološkim kompanijama da postanu internetska sportska središta. Ciljna publika su korisnici bez pristupa kabelskoj televiziji.

U tom kontekstu Facebook je već sklopio sporazum o prijenosu 46 utakmica meksičke nogometne lige. Amazon je pak nedavno izvijestio kako je dao bolju ponudu od Twittera i osvojio prava na prenošenje 10 utakmica NFL lige američkog nogometa. No, ni Twitter ne stoji postrani, osvojivši nekoliko ugovora, među kojima su utakmice ženske košarke te turniri u golfu. Facebook traži načine kako više zarađivati od video oglašavanja što uključuje prikazivanje reklama kao prilikom reklamnih blokova na Televiziji. U SAD-u i Kanadi mreža ima 182 milijuna korisnika.

Komentirajte prvi

New Report

Close