"Pripreme za nadolazeću ljetnu sezonu u punom su jeku u Agrokorovim kompanijama, a posebno se ističu proizvodne kompanije kojima je ovaj dio godine svakako predstavlja najintenzivniji dio godišnjeg poslovanja", kazali su iz Agrokora na upit Hine.
Kako navode, zahvaljujući iznimnom trudu zaposlenika i sinergijom rada svih sektora, Jamnica je spremna za sezonu. Napravljena je priprema od planiranja zaliha, pripremljenosti kamiona, ljudi, distribucije do marketinških i prodajnih aktivnosti, čime su sve pripremne aktivnosti poduzete, a kompanija postupno pojačava izlaganja i aktivacije te dominantno brendira mjesta prodaje u maloprodaji i u HoReCa kanalu (hoteli, restorani, ugostiteljstvo).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.To znači da je Jamnica platila FONDU za zaštitu okoliša i energetika 100 miliona kuna za sakupljenu ambalažu koju duguje.
Ako nije, ne može dalje biti na tržištu.
Ili neka se svim proizvođačima ambalaže blokira plaćanje prema Fondu dok svi neće imati jednake uvjete na tržištu po zakonu!
da zato i jesu u blokdi kd se tako jako spremaju hahahahaha
“Zvijezda se posebno priprema za sezonu” – da se vjerovnicima doda malo ulja – da ih previše ne žulja.
Uključite se u raspravu