Manifestacija je pokrenuta uz medijsku podršku Poslovnog dnevnika, Večernjeg lista i 24sata s ciljem promocije malog i srednjeg poduzetništva čije su najistaknutije karakteristike trud i upornost, ali i inovativnost.
Iako se u posljednje vrijeme uglavnom čita o mladima koji odlaze u inozemstvo, upravo su ovakvi događaji idealna prilika da se čuju i sjajne vijesti o njihovom povratku. To je ukratko priča o Buri, originalnom porečkom craft pivu i rezultatu suradnje Veronike Beckers s partnerima Alessandrom Zecchinatijem i Claudijem Rossijem. U Hrvatskoj su odlučili pokrenuti proizvodnju piva po vlastitoj recepturi. Iza njih je godina dana prisutnosti na tržištu, kao i nekoliko godina marljive pripreme što je rezultiralo narudžbama iz Slovenije i Švicarske, dok će se uskoro njihove pive moći naći i u Švicarskoj te skandinavskim zemljama. Osim toga, kazali su, trenutna proizvodnja od 40-ak tisuća litara godišnje više nije dovoljna pa će se kapaciteti definitivno morati proširiti. „Od najboljih sirovina proizvodimo nefiltrirano i nepasterizirano pivo, bez aditiva i konzervansa. Rado organiziramo i ture obilaska naših pogona kako bismo sve upoznali s načinima izrade. Na ideju smo došli nakon nekoliko godina provedenih u Dublinu gdje se trend craft pivarstva sasvim razmahao“, kaže Veronika Beckers.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu