Marko Mrzljak, Nikola Mikulec i Filip Tomičić, studentski tim koji je pobijedio na nagradnom natječaju AgroFructusa svojim projektom Proizvodnja sušenog ušećerenog voća, prijavili su se na natječaj kako bi iskoristili znanje stečeno na fakultetu i odmaknuli se od toga da budu prosječni studenti.
Naime, AgroFructus Grupa, kao jedna od vodećih regionalnih kompanija specijaliziranih za proizvodnju, otkup, skladištenje i prodaju svježeg i prerađenoga voća i povrća, kreirala je projektni zadatak za studente, s ciljem pomoći realizacije dobrih ideja mladih studenata. Kako kažu iz AgroFructusa, zadatak studenta bio je razraditi poslovnu ideju vezanu uz proces dovođenja voća i povrća od polja do stola. Iako je natječaj prvenstveno bio namijenjenim studentima Agronomskog fakulteta, sudjelovati su mogli i studenti ostalih fakulteta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.pa prikupite i ovaj podatak s moje strane 🙂
naizgled dobro ali par zamjerki:
1. tko će kupovati šećereno voće?
2. ideja je iskoristiti postojeće kapacitete do maksimuma i povećanje profita, a ne stvaranje vrhunskog proizvoda..
po meni neodrživi put u budućnosti, u Hrvatskoj..
konzumenti voća žele zdravu i ukusnu namirnicu, a ne zašećereni industrijski (u ideološkom smislu) proizvod
Uključite se u raspravu