Osječka tvrtka Žito krenula je u snažnu marketinšku kampanju za nove proizvode svog brenda Dobro, a već su ušli u vodeće trgovačke lance u Hrvatskoj.
Plan im je da se vrlo brzo prošire i na izvozna tržišta. U nove pogone započeli su ulagati sredinom 2015., a vrijednost investicije je oko 490 milijuna kuna. "Trenutno se naši proizvodi nalaze u Metrou i u svim većim poslovnicima Konzuma, Bille, Kauflanda i Tommyja. Kampanja će dodatno osvijestiti tržište o prisutnosti novog branda i nadamo se da ćemo uskoro biti prisutni i u svim drugim centrima", kaže vlasnik Žita Marko Pipunić. Paralelno je, potvrđuje, započeo i razgovore s distributerima i najvećim trgovcima u Europi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ak si Ero onda imaš prolaz kod malog Marka!
nije Marku dosta K+ šećera, sada Gazdi daje i slani program, e Marko, crni Marko, a možda su mu platili……………….ma da, ako bi se ………….li
Zato što si uporan, imaš ideje i dovoljno hrabrosti, Tolušić ti je storinirao potpore iz omotnice, mislim 4.1. Zato će potpore dobiti na tisuće losera, odnosno socijalnih slučajeva, koji će za godinu-dvije opet tražiti pomoć države. Ubij kulaka! Majstori smo u pucanju sebi u nogu.
Uključite se u raspravu