Hrvatska kao idealna destinacija za odmor britanskih turista do sada nije iskoristila najučinkovitiji način promocije na tome tržištu – reklamiranje u podzemnoj, a pogreška u promociji je i brendiranje regija, a ne Hrvatske u cjelini. Kratke su to ali vrijedne napomene koje je ministru turizma Gariju Cappelliju na zajedničkom sastanku u Londonu predložila direktorica strategije i komunikacije britanske turističke organizacije – Visit Britania, Patricia Yates, piše Večernji list.
Da se takve pogreške neće više tolerirati, a Hrvatska će sada naglasak staviti na promociju, poručio je i sam ministar naglašavajući kako je sada dobio i svojevrsnu potvrdu da je na dobrom putu u "reformi" turističkih zajednica na području naše zemlje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.U nesto slicno uvjerio sam se i sam. Naime u jednom od brojnih muzeja u Amsterdamu, radi anketiranja domacini su nas htjeli zapisati u statistiku. Radilo se o tome iz koje zemlje svijeta dolazimo. Na dva A4 papira punih raznim imena drzava, nigdje Hrvatske… Sramota
Uključite se u raspravu