Na okruglom stolu u Europskom parlamentu, na temu različite kvalitete tobože istih proizvoda na tržištima istoka i zapada EU, govorilo se o artiklima široke potrošnje koje multinacionalke plasiraju pod istim imenom i brendom u sve zemlje EU, ali za koje je utvrđeno da su različite kakvoće.
Najčešće nauštrb potrošača u istočnim članicama. Nakon što su Slovaci istraživanjem otkrili da je ista roba u okusu, sadržaju i masi kupljena u njihovim dućanima gora od identične u Austriji, slično istraživanje u Hrvatskoj provodi i naša europarlamentarka Biljana Borzan. Ona se usprotivila primjeni dvostrukih standarda i uzvratila predstavniku Europskog udruženja brendova koji tvrdi da razlike u recepturi proizlaze iz različitiha ukusa potrošača i dostupnosti osnovnih namirnica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu