Eksplozivni rast video razgovora s djevojkama putem interneta privukao je najveće kineske kompanije koje žele uzeti dio kolača s tog tržišta vrijednog nekoliko milijardi dolara.
Kako piše Reuters, do prije tri godine internetski sektor u Kini gotovo da i nije postojao. No, prošle su godine zabilježeni prihodi od 30 milijardi juana, odnosno 4,3 milijarde dolara, a prema procjenama investicijske banke China Renaissance Securities, do 2020. prihodi će se utrostručiti. Stoga bi za svega nekoliko godina internetski streaming mogao nadmašiti prihode kino-operatera. U zemlji postoji oko 150 streaming platformi na kojima je moguće uživo razgovarati s djevojkama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu