Bilo je to finale ranije toga dana održanog festivala poduzetništva, obrta i OPG-a pod nazivom Moja poduzetna Hrvatska kojemu je Ivanić-Grad također bio domaćinom. Naime, Zak je zbog vlastitog poduzetničkog duha ujedno i zaštitno lice festivala, pa su njegovi nastupi postali neizostavni dio ove manifestacije u organizaciji Styria grupe i njezinih glavnih brendova Večernjeg lista, 24sata i Poslovnog dnevnika.
Njegovi nastupi slijede u brojnim hrvatskim gradovima, gdje Zak nadograđuje atmosferu svojim pozitivnim duhom i motivacijskim sloganom ‘samo je nebo granica’, rado isticanim u brojnim intervjuima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu