Poslovanje Kofola grupe u prošloj godini obilježio je stabilan rast u Češkoj i Slovačkoj, značajno širenja poslovanja u Adriatic regiji, novi brendovi u portfelju grupe te mjere za oporavak na poljskom tržištu. Prodaja je 2016. godine bila za 2,7% niža u odnosu na 2015., a uzrok je promjena poslovnog modela u Poljskoj. ˝Iza nas je uspješna godina za naše brendove i ponosni smo na to˝, poručio je Marián Šefčovič, predsjednik uprave Radenska i Studenac te prvi čovjek Adriatic regije.
Kako tvrdi, na hrvatskom tržištu planiraju raditi na razvijanju tvornice u Lipiku, marketinškim kampanjama i razvoju brendova Lero, Studena i Studenac koje su preuzeli prije četiri mjeseca od Podravke. Trenutno Kofola drži 8-9% hrvatskog tržišta vode, zapošljavaju 160 ljudi, a Šefčovič poručuje kako se bliže udjelom u prodaji koji su spomenuti brendovi imali za vrijeme Podravke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu