Konzultantski tim bečke podružnice Deloittea i Sberbank ostalim su kreditorima napokon predočili izračun prema kojemu bi za iduća tri mjeseca sustavu Agrokor trebala likvidnosna injekcija od 2,7 milijardi kuna.
Iznos koji bi trebao kratkoročno omogućiti normalizaciju poslovanja je, dakle, na stolu, a njegova realizacija pretpostavka je stabiliziranja odnosa s dobavljačima, ključnih za osiguranje punjenja polica u trgovini, ali i normalno odvijanje poslovanja u proizvodnim kompanijama. U cijeloj priči o aktualnoj krizi Agrokora s razlogom se najčešće apostrofira Konzum i važnost da se on održi na nogama. Financijaši, naime, često podcrtavaju kako je ona zapravo koncentrirana na imovinu koncerna u Hrvatskoj, dok glavni dijelovi Grupe izvan RH (u prvom redu Mercator) stoje solidnije, odnosno znatno ih manje trenutno muči problem (pre)zaduženosti i krize Agrokora. Podjednako često financijski stručnjaci podcrtavaju kako proces restrukturiranja dodatno usložnjavaju isprepletena jamstva i općenito nedovoljno transparentne financije i raspršenost poslovnog imperija Ivice Todorića.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.da je ovo netko napravio zlovencima, pa pune novine, eu, komisije, protesti, demarsi, konferencije bi bile pune njih i njihovog mijaukanja
Kako nam bacaju maglu u oći,da se skrene pozornost s bitnoga,na potpuno nebitno.Zabole me što Mexikanci zovu svoje trgovine kako zovu.Na koncu, Konzum uopće nije Rvatski brend,to je brend bivše ex.tvorevine, Yugogluparije,koji je star,kažu 60 godinica,pravi Rvatski brend su Badelovi manekeni,koji nažalost,travu gledaju odozdo.”Zato braćo,pime ga,dok ne pukne jetra”![/b]
PS: U Hrvatskoj se riječ brend tako često pogrešno koristi. Strane riječi bi trebalo samo onda koristiti ako ih netko razumije i zna kad ih treba upotrijebiti i na što se odnose a s čime nemaju ništa. Brend je jedna od mnogih stranih riječi koje se u Hrvatskoj često pogrešno koriste. Konzum nije brend. Nije ni Agrokor brend.
Maštovit je, nema što. Isto ime, iste boje, isto ime (na španjolski). Samo da mu poslovanje ne bude tako maštovito.
Uključite se u raspravu