Informatička se industrija ubrzano razvija, a u skladu s time povećavaju se i očekivanja korisnika za primjenom najnovijih trendova. Brza implementacija novih informatičkih alata i proaktivan tim za informatičku podršku postali su neophodni za stvaranje dodane vrijednosti u poslovanju, stoga se sve veći broj kompanija okreće uspostavi zajedničkih uslužnih informatičkih centara (Shared Service Center).
O čemu se točno radi, koje su prednosti ovog pristupa te kako Inin uslužni informatički centar Plavi tim posluje te kako je postao jedna od, po broju zaposlenih, najvećih domaćih IT kompanija, otkrio je direktor Inina Sektora informatičkih servisa, Plavog Tima i Društva Top Računovodstvo Servisi – Goran Pavlović. Plavi tim danas zapošljava više od 150 informatičkih stručnjaka pružaju podršku za više od šest tisuća korisnika IT usluga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu