Iako ekskluzivni i luksuzni turizam čini sam vrh piramide svjetske turističke industrije i u njemu sudjeluje tek jedan posto ukupnog turističkog prometa više od milijardu putnika u svijetu, i to onih koji traže posebne i originalne usluge, Hrvatska i tom izbirljivom tržištu ima što ponuditi. Odnedavno okupljeni u Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, 16 naših malih jadranskih hotela s vrlo specifičnom uslugom i pričom, ponudilo je svjetskom tržištu jedinstveni hrvatski luksuzni brand pod nazivom "Stories" – Priče.
I upravo na tim posebnim i drukčijim pričama vezanim za hrvatsku ili svjetsku povijest, kulturu, inovativne priče ili doživljaje koji su dio baš tog hotela ili prostora u kojemu se nalazi, ali i poznate osobe koje su ga posjećivale i vrhunsku uslugu koja se dobiva u njima, svoju poslovnu filozofiju temelje vlasnici i menadžeri malih hrvatskih hotela koji su se odlučili udružiti u tu novu hrvatsku turističku priču.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu