Sa sve otvorenijim tržištem i sve više novih proizvoda potrošači se danas osjećaju sve ugroženije jer više ne znaju što bi kupili, bombardirani su informacijama i raznim zavaravajućim praksama trgovaca…, a iako takvim potencijalnim prijevarama kroz razne izmjene zakona nastojimo doskočiti u Europskom parlamentu (EP), uvijek je to igra mačke i miša, piše Večernji list.
'Uvijek se nađe netko tko će smisliti nešto novo što zbunjuje potrošače', kazala je europarlamentarka Biljana Borzan na jučerašnjoj konferenciji Povjerenje potrošača – ključ razvoja gospodarstva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu