Uoči konferencije Digital Takeover, u organizaciji 24sata 14. ožujka u Cinestaru Branimir Centra u Zagrebu, Aleksandra Đermanović, osnivačica i direktorica digitalne agencije Mediacor, govori o stanju digitalnog oglašavanja na našem tržištu i regiji, te ga uspoređuje sa svijetom. Objašnjava i kako riješiti ili umanjiti probleme u digitalnom oglašavanju te pospješiti ulaganje u digital.
Kada govorimo o digitalu, možete li usporediti naše domaće tržište i regiju?
Nije pitanje tržišta, već igrača na njemu. Neovisno o tome radi li, primjerice, naša agencija na tržištu Hrvatske, Bugarske, Poljske ili Indonezije, inovativnost, prepoznavanje trendova i sposobnost da se primjene ovisi o klijentu i agenciji. Ako je klijent otvoren prema inovacijama i prati trendove kako bi kvalitetno proveo kampanju, agencija će biti u idealnoj poziciji kreirati nešto drukčije što dovodi do 'wow' kampanja. Isto tako, agencije trebaju ponuditi klijentu i tržištu nešto drukčije. Bitno je i kontinuirano uzajamno učenje i dijeljenje znanja čime se postiže optimalna sinergija odnosa između klijenata i agencija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu