Dobar dio vrhunskih europskih dizajnerskih brendova koji ciljaju na ljubitelje unutarnjeg dizajna dugo je prisutna u Hrvatskoj. I, premda itekako imaju svoju publiku, zbog visoke cijene ih se doživljava kao pomalo elitističke i nepristupačne širem krugu kupaca. Takva situacija na domaćem tržištu ponukala je nekadašnjeg Agrokorovog direktora marketinga, Mladen Horvata na pokretanje Gnijezda- showrooma i web shopa dizajnerskog namještaja pristupačnijih cijena za nešto širi krug potrošača. Uvjeren da postoji niša za taj tip proizvoda, otisnuo se u privatni biznis.
"Iako sam se u svojoj karijeri puno godina bavio marketingom, radeći na kreiranju nekih od najpoznatijih hrvatskih brendova poput Jane, Jamnice, PIK-a Vrbovec ili Čarlija, posljednjih sam godina sve više razmišljao o otvaranju vlastite tvrtke. Budući da već dugo privatno pratim segment proizvoda za uređenje interijera i to mi je bio svojevrstan hobi, odlučio sam spojiti ugodno s korisnim", objašnjava Horvat.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ušao je ali vidjeti ćemo kad će izaći iz tog velikog biznisa hahaha.
….bravo za naše vrle novinare……svaki put padne neka pinkica za besplatnu reklamu……..!
Vrlo znakovito,iz Agrokora su počeli bježati “miševi”,znači,propast na vidiku pučine.
Uključite se u raspravu