Istraživanje brendova robe široke potrošnje koje je provela kompanija Valicon u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Makedoniji, Sloveniji i Srbiji pokazalo je da je Coca-Cola novi vodeći brend na listi, te da su regionalni brendovi gotovo sustigli globalne u zastupljenosti.
Coca-Cola je zamijenila pozicije s Milkom, prošlogodišnjim liderom, koji sada postaje drugi najjači brend, dok treće mjesto pripada Cedeviti, koja je preuzela prošlogodišnju poziciju od Vegete. Chipsy čips, Kiki bomboni i Sprite bezalkoholno gazirano piće također su ušli među 25 brendova. Chipsy, originalni srpski brend čipsa popravio je svoju poziciju u Sloveniji i Hrvatskoj te na temelju toga povećao i svoj regionalni uspjeh. Taj rezultat je najveći skok među svim izstraživanim brendovima – s pozicije 26. Chipsy je dosegnuo poziciju broj 13.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu