Profesionalni prodajni pristup, planiranje, praćenje, analiza i mjerenje prodaje, strateško upravljanje prodajom i vođenje ljudi u prodaji samo su neki od top čimbenika koje samo najbolji prodajni manageri kontinuirano usavršavaju za postizanje besprijekornih, hvale vrijednih rezultata.
Dobrom pripremom, kontrolom i vođenjem razvijaju svoje kompetencije na najvišoj razini profesionalnosti i dovode tvrtku do povećanja udjela poslovanja kod postojećih kupaca i održavanja odnosa s njima, ali i kod bržeg širenja tržišta na nove kupce jer upravo oni u vrijeme krize predstavljaju ključni čimbenik u rastu i razvoju tvrtke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu