Starbucks iduće godine ulazi u domovinu espressa

Autor: Tomislav Pili , 20. veljača 2017. u 15:21
Prvi kafić u Milanu trebao je biti otvoren još ove godine/REUTERS

Izvršni direktor Howard Schultz izjavio je kako se talijanske Starbuckse ne treba doživljavati kao prijetnju lokalnim kafićima.

Ikona američkog poimanja ispijanja kave sljedeće godine dolazi u domovinu espressa – Italiju. Kako navode američki mediji, lanac kafića Starbucks u drugom polugodištu 2018. namjerava otvoriti svoje prve talijanske lokale u Milanu i Rimu, a kasnije se namjerava proširiti po cijeloj zemlji.

 

300 kafića

u Italiji planira otvoriti Starbucks do 2023. godine

Veliki planovi
Prema tvrdnjama lista The Local, Starbucks ima velike planove u Italiji jer cilja otvoriti oko 300 kafića. Kako su izjavili iz Starbucksa, ako tržište dobro reagira, ekspanzija na talijanskom tržištu trajala bi do 2023. godine. Prvi milanski Starbucks trebao je biti otvoren još ove godine, ali kašnjenje kompanija opravdava željom da odmah otvori nekoliko lokala.

K tome, sljedeće bi godine u New Yorku trebao biti otvoren i najveći Starbucks na svijetu koji će se prostirati na 1858 četvornih metara. Izvršni direktor Howard Schultz izjavio je New York Timesu kako postoji malo tržišta za koje je tako intimno vezan kao za Italiju. Naime, njegov posjet Milanu 1983. i ispijanje espressa u tamošnjim kafićima inspiriralo ga je za stvaranje Starbucksova pristupa kulturi kafića. Za vođenje operativnog poslovanja u Italiji Starbucks je odabrao 64-godišnjeg Antonija Percassija, nekadašnju zvijezdu nogometnog kluba Atalanta, a sada poduzetnika. 

Poštivat će lokalne navade
Slično svojim kafićima u Francuskoj i Njemačkoj, tako će i talijanski Starbucksi odražavati lokalne navade ispijanja kave. Tako će postojati prostor za stajanje, a Starbucks je najavio kako će prodavati posebnu mješavinu kave prilagođenu talijanskom nepcu. Osim toga, globalni lanac kafeterija prilagodit će i cijene kako bi bio konkurentan. Naime, cijene šalice espressa u Italiji  obično se kreću oko eura. No, Schultz je napomenuo kako se na dolazak Starbucksa ne treba gledati kao na prijetnju. "Ne dolazimo kako bi Talijane učili kuhati kavu – ništa takvoga. Moramo zaslužiti poštovanje", kazao je Schultz.

Komentirajte prvi

New Report

Close