Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Huawei skočio na 40. mjesto ljestvice najvrjednijih brendova na svijetu

Autor: Poslovni.hr
17. veljača 2017. u 15:08
Podijeli članak —
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

U odnosu na prošlu godinu to predstavlja skok od sedam pozicija, a prema procjeni britanske kuće, ukupna vrijednost Huawei brenda iznosi 25,23 milijarde dolara.

Huawei skočio na 40. mjesto ljestvice najvrjednijih brendova na svijetu kuće Brand Finance.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Drugu godinu zaredom, Huawei se našao na listi najvrjednijih svjetskih brendova, što je rezultat uspješnih prodajnih rezultata flagship uređaja te inovativnih globalnih marketinških kampanja

Huawei skočio na 40. mjesto ljestvice najvrjednijih brendova na svijetu kuće Brand Finance.

Drugu godinu zaredom, Huawei se našao na listi najvrjednijih svjetskih brendova, što je rezultat uspješnih prodajnih rezultata flagship uređaja te inovativnih globalnih marketinških kampanja

Brand Finance, vodeća svjetska kuća za vrednovanje brendova, na svojoj posljednjoj objavljenoj listi 500 najvrjednijih brendova na svijetu za 2017. godinu, uvrstila je Huawei na 40. mjesto. U odnosu na prošlu godinu to predstavlja skok od sedam pozicija, a prema procjeni britanske kuće, ukupna vrijednost Huawei brenda iznosi 25,23 milijarde dolara, što je za čak 28 posto više nego lani.

Autor: Poslovni.hr
17. veljača 2017. u 15:08
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close