Projekt autoceste Beograd-Bar, kroz Srbiju do granice s Crnom Gorom, imao je četiri varijante, ali je državna revizija usvojila varijantu Istok 1 dužine 107 kilometara.
Trasa Požega-Boljare ide od Požege preko Arilja, Ivanjice i sredinom Peštera do Boljara, gdje se povezuje s Crnom Gorom. Prema užičkoj ili varijanti Zapad, dugoj 156,6 kilometara, autocesta bi išla od Požege i Gorobiljskog polja preko doline rijeke Đetine, pored Sevojna, Čajetine, sela Mačkat i Ljubiš prema Kokinom Brodu i Novoj Varoši, preko Sjenice do Boljara. Kako piše Anadolu Agency, užički lobi i dalje pokušava usmjeriti autocestu preko Zlatibora i Nove Varoši. Kao prednost navodi se da bi ta varijante prolazila kroz razvijena gospodarska središta. Međutim, zbog konfiguracije terena ta trasa je daleko skuplja, jer bi trebalo izgraditi 43 kilometra mostova i 25 kilometara tunela. Izabrana varijanta preko Peštera jeftinija je za oko 500 milijuna eura i kraća za oko 40 kilometara. Od projektne dokumentacije za ovih 107 kilometara Koridora 11 do sada je urađena preliminarna studija izvodljivosti s glavnim projektom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu