Podravka, vodeća hrvatska prehrambena kompanija obilježava 50 godina poslovanja na velikom tržištu Rusije. Povijest i rezultate poslovanja Podravke na ruskom tržištu, na konferenciji jučer u Moskvi predstavili su Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke, članica Uprave Olivija Jakupec, potpredsjednik Podravke za Regiju Rusija i CIS Damir Perlok, direktorica predstavništva Podravke za tržište Rusije Marijana Mihalić-Balog te Jakov Despot, direktor HGK u Rusiji.
Lider za začine i juhe
U okviru dogovora razmjene između tadašnjeg SSSR-a i Jugoslavije, 1967. na rusko su tržište zakoračili Vegeta, Podravka pileća juha s rezancima i goveđa juha s rezancima te brzo stekli povjerenje potrošača. Uskoro su stigle i ostale juhe u vrećici, juhe u kocki, dječja hrana, ajvar, proizvodi na bazi rajčice, smrznuto povrće, paštete. Danas su Podravkini proizvodi dostupni širom Ruske federacije – od Kalinjingrada do Dalekog istoka. Regija Rusija, ZND i Baltik u devet mjeseci 2016. ostvarili su najveći rast unutar Podravka Grupe. Ukupna prodaja Podravke (hrana i lijekovi) na ruskom tržištu u ovom razdoblju iznose 23,5 milijuna eura, što je 55,2 posto više u odnosu na 2015. Podravka je tijekom 2016. prodala više od 30 milijuna komada proizvoda na tom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu