Mali hrvatski proizvođači i OPG-ovi u posljednje vrijeme se sve uspješnije probijaju do polica velikih trgovačkih lanaca poput. Kako u tome uspjeti za Poslovni dnevnik govore i oni i trgovački lanci. "U dm-u se snažnije fokusiramo na razvoj segmenta ekološke hrane i prirodne kozmetiku, u čemu su nam hrvatski proizvođači prirodni partneri.
Interes kupaca i uspješnost suradnje najbolje ilustrira rast prometa hrvatskih proizvoda za 13% na ukupnoj razini, dok je kod nekih proizvođača on na godišnjoj bazi udvostručen", kaže Tanja Hrvojević, menadžerica za asortiman osviještene prehrane u dm-u. U 2016. dm je ostvario suradnju s najboljim mladim hrvatskim poljoprivrednikom Ivanom Veselićem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu