Marketinški stručnjaci trebali bi se zamisliti nad činjenicom kako je većina njihova rada potpuno uzaludna.
Naime, najnovije istraživanje pokazuje kako potrošači uopće ne bi primijetili, a ni marili, kada bi 74 posto svjetskih brendova – jednostavno nestalo. Do tog je rezultata došlo istraživanje pod nazivom "Smisleni brendovi" američke tvrtke Havas Media Group koje je provedeno na 300.000 ispitanika u 33 države, a obuhvatilo je 1500 brendova iz 15 različitih industrija. No, postotak brendova čije je postojanje za potrošače potpuno irelevantno nije jedini poražavajući podatak za marketinške odjele kompanija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu