U Hrvatskoj dosad neviđen uspjeh koji je ostvarila crowdfunding kampanja Nenada Bakića, koju smo mi u Poslovnom kolokvijalno nazavli "STEM revolucija", zaslužuje velike pohvale i otvaranje što više medijskog prostora. Ne zato što je riječ o medijima uvijek zanimljivom ulagaču i poduzetniku Nenadu Bakiću, niti zato što je toliko važan iznos prikupljenog novac, već zato što je to jasna borba za budućnost naše djece.
U državi čiji je društveni prostor već više od sto godina opterećen, i možemo slobodno reći zagađen prošlošću, bilo kakva inicijativa koja nosi pogled u budućnost zaslužuje svaku vrst podrške. Naime, ulaganje u obrazovanje jedno je od temelja uspjeha bilo kojega društva, a time i njegovog gospodarstva. Sve razvijene države svijeta toga su svjesne, a sve velike i uspješne korporacije, one o kojim počesto govorimo s divljenjem, a o njihovim čelnicima snimaju igrane filmove, već godinama posebnu pažnju posvećuju obrazovanju svojih zaposlenika i ulaganju u istraživanje i razvoj. Ima takvih kompanija i u Hrvatskoj, uostalom jedan od njih nedavno je organizirala i konferenciju po nazivom Znanje u fokusu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu