Odlične vijesti iz Ministarstva financija govore da je u prvih 10 mjeseci 2016. godine Hrvatska povukla 6,286 milijardi kuna i tako ostvarila najveći uspjeh od kada ima pristup sredstvima iz EU fondova. Uz pomoć 10,7 milijardi eura iz fondova Europske unije do 2020. godine, Hrvatska će graditi škole, bolnice, prometnice, ulagati u poduzetništvo, ruralni razvoj, kulturnu baštinu, energetsku učinkovitost, itd. No novac iz EU fondova nije zagarantiran već postoji cijeli proces koji korisnik mora proći kako bi povukao sredstva. Ovdje u pomoć priskaču konzultanti, a na korisnicima je da se okruže onim konzultantima koji će im pomoći u ostvarenju njihovih ciljeva – uz po mogućnosti solidan omjer kvalitete i cijene.
Postoje dobri i loši konzultanti, kao što postoje dobri i loši zubari, automehaničari, odvjetnici, arhitekti, frizeri. Nikad ne možete znati koga ste uzeli, osim ako ne dođete putem preporuke ili ako provjerite nečije reference. Na potrošačima je da svojim izborom utječu na tržište tako da opstaju oni dobri i najbolji, dok se oni lošiji jednostavno ugase. Na odabir utječe mnogo faktora, a jedan od njih je i otkud dolazi tvrtka ili stručnjak. Kako smo svi mi samo ljudi, osim kvalitete i cijene, na odabir utječu i predrasude koje imamo. Neke zemlje su se tako brendirale pa ćemo zato, kupovati „njemačke“ automobile i strojeve, „švicarske“ čokolade i satove, „japanske“ fotoaparate i slično. Razlog zbog kojeg se često preferiraju inozemne kompanije i stručnjaci često je pretpostavka da je tuđe dvorište uvijek ljepše i bolje, kao što su nam često strana muzika i filmovi privlačniji i draži. Međutim u konzultantskom svijetu s toliko domaćih i stranih konzultanata, poduzeća su sada suočena s odlukom izabrati onog konzultanta koji će im donijeti profit i dodanu vrijednost poslovanju, a mjesta za pogreške nema. Gdje su tu hrvatski konzultanti?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu