Zorana Mihajlović, srpska ministrica građevinarstva, prometa i infrastrukture nedavno je rekla da po svim procjenama albanska luka Drač ima veliki potencijal, čak veći od crnogorske luke Bar.
Uvođenje albanske luke na popis stranih luka preko kojih bi Srbija mogli uvoziti i izvoziti nameće pitanje zašto je odjednom Drač značajniji od Bara, Kopra, Constanţe ili Soluna preko kojih Srbija posluje desetlječima, pita list Politika. S navedenim lukama Srbija je dobro povezana cestama i prugama, a s Constanţom riječnim putem. Sugovornici Politike upozoravaju da luka Drač nije razvijena, ali se slažu da ima potencijala. Da bi Srbija robu plasirala preko Albanije, međutim, nije dovoljna samo autocesta, već je nužna i željeznica, kojom je transport robe čak osam puta jeftini. Prema neslužbenim procjenama (službene ne postoje) Srbija najveći dio robe izvozi i uvozi preko slovenske luke Kopar, ali i preko Constanţe, Bara, Rijeke i Soluna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu