Advent kampanja Hrvatske turističke zajednice na društvenim mrežama, koja se provodila od 17. studenog do 26. prosinca 2016. godine, ostvarila je gotovo 40 milijuna impresija na Facebooku uz doseg od 13 milijuna ljudi, na Instagramu je ostvareno 10 milijuna impresija i doseg od 4 milijuna ljudi, a na Twitteru gotovo 15 milijuna impresija i doseg od 1,3 milijuna ljudi. Budžet za kampanju iznosi 3 milijuna kuna.
Kampanja se provodila na hrvatskom tržištu te na stranim tržištima među kojima su Njemačka, Velika Britanija, Italija, Austrija, Francuska, Nizozemska, Belgija i Švicarska. U HTZ-u su jako zadovoljni rezultatima kampanje. Direktor Ratomir Ivičić naglasio je važnost bogate turističke ponude u zimskom dijelu godine zbog kvalitetnog produljenja sezone.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu