Važno je prepoznati, ali i pokretati projekte i inicijative koje nastoje senzibilizirati javnost i pozitivno utjecati na društvo, poručili su iz tvrtke Metro Cash & Carry Hrvatska (MCC) u razgovoru za Poslovni dnevnik povodom finala projekta Iskustvo zlata vrijedi. Sudjelovanjem u projektu MCC nastoji doprinijeti uključivanju mladih osoba s invaliditetom u poslovnu zajednicu koje, zbog ekonomske situacije i niza predrasuda s kojima se svakodnevno susreću, teško pronalaze prvu poslovnu praksu ili posao.
Pozitivno iskustvo koje tvrtka Metro Cash & Carry Hrvatska stekla 2014. godine sudjelovanjem u prvom izdanju projekta Iskustvo zlata vrijedi bilo je razlog ponovnog uključivanja u inicijativu i u 2015. godini, kao i nastavku uspješne suradnje i u 2016. Tako se u prvom izdanju programa Odjelu ljudskih resursa i korporativnih komunikacija Metroa pridružila Petra Gajski, a u drugom Maja Trkulja, studentica Filozofskog fakulteta u Zagrebu. U sklopu ovogodišnjeg izdanja projekta Iskustvo zlata vrijedi njihovom se radnom timu pridružila 23-godišnja studentica Visoke škole međunarodnih odnosa i diplomacije Dag Hammarskjöld Zrinka Filipić, koja je za Poslovni dnevnik istaknula da je vrlo zadovoljna praksom obavljenom u METRO-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu