U sklopu dočeka Nove godine u Splitu u subotu navečer predstavljen je novi korporativni logotip Dalmacijavina, splitske tvrtke sa 70-godišnjom tradicijom, najpoznatije po gotovo kultnoj dalmatinskoj narančadi Pipi i biljnom likeru Amaro. Za novi vizualni identitet tvrtke zaslužna je hrvatska reklamna agencija Imago, dok iz Dalmacijavina ujedno poručuju da niz noviteta uključuje i predstavljanje proizvoda s novim bocama i etiketama na sajmu GAST koji će se održati u ožujku, zatim proširenje ponude vrhunskih vina te uvođenje barikirane kvasine. O čemu je točno riječ i što sve novi poslovni plan uključuje otkriva Luka Diel-Zadro, 26–godišnji predsjednik Uprave Dalmacijavina koji je tom prilikom naglasio i da će se nastaviti s projektom izgradnje vinarije u Drnišu koja će uz modernizaciju proizvodnje donijeti i nove turističke sadržaje.
Što je s izvoznim potencijalom Dalmacijavina, postoje li planovi u tom smjeru?
Trenutačno smo prisutni u Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Na slovenskom tržištu naša travarica je najprodavanija i drži čak 93 posto udjela. U sljedećih nekoliko godina namjeravamo napraviti snažan iskorak na regionalna tržišta, ali i sva druga europska tržišta. Imamo puno kontakata sa stranim tvrtkama, a već smo potpisali ugovore s distributerima u Austriji i Crnoj Gori.
Kako biste ocijenili razdoblje koje je iza vas na čelu Dalmacijavina, točnije posljednjih šest mjeseci?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu