Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Do Božića potrošeno 
10,2 mlrd. kuna

Autor: Jolanda Rak Šajn/VL
26. prosinac 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Dino Stanin / Pixsell

Zanimljivo je da se u kategoriji hrane i pića u prosincu bilježi povećana potrošnja alkohola.

Građani su uoči Božića potrošili su gotovo pola milijarde kuna više nego lani u isto vrijeme, javljaju iz Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore, gdje procjenjuj da će ovogodišnja blagdanska potrošnja premašiti 12 milijardi kuna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Do 20. prosinca fiskalizirano je 10,2 milijardi kuna, a brojke će biti veće nakon što se evidentiraju i udarni dani prosinačke potrošnje, odnosno dva dana prije Badnjaka te posljednji tjedan prosinca u kojem slijedi isplata božićnica, poručuju iz Hrvatske gospodarske komore. “Najveći dio blagdanskog budžeta odlazi na igračke, odjeću i obuću, kozmetiku i elektroničke uređaje, a čak svaka treća kuna na hranu i piće”, ističe pomoćnica Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić, koja tumači kako potrošnja raste zahvaljujući rastu plaća u 2015. godini te povećanom optimizmu potrošača.

Građani su uoči Božića potrošili su gotovo pola milijarde kuna više nego lani u isto vrijeme, javljaju iz Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore, gdje procjenjuj da će ovogodišnja blagdanska potrošnja premašiti 12 milijardi kuna.

Do 20. prosinca fiskalizirano je 10,2 milijardi kuna, a brojke će biti veće nakon što se evidentiraju i udarni dani prosinačke potrošnje, odnosno dva dana prije Badnjaka te posljednji tjedan prosinca u kojem slijedi isplata božićnica, poručuju iz Hrvatske gospodarske komore. “Najveći dio blagdanskog budžeta odlazi na igračke, odjeću i obuću, kozmetiku i elektroničke uređaje, a čak svaka treća kuna na hranu i piće”, ističe pomoćnica Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić, koja tumači kako potrošnja raste zahvaljujući rastu plaća u 2015. godini te povećanom optimizmu potrošača.

Zanimljivo je da se u kategoriji hrane i pića u prosincu bilježi povećana potrošnja alkohola što govori da se građani, u skladu s tradicijom, vole opustiti i proveseliti tijekom blagdana. Potrošnju će zasigurno dodatno ‘pogurati’ i sezonska sniženja koja danas počinju. Trajat će maksimalnih 60 dana.     

Autor: Jolanda Rak Šajn/VL
26. prosinac 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close