Zagrebački Advent ove će godine očito ispuniti ambicije i biti jači od lanjskog, sudeći prema aktualnim podacima eVisitora te dojmovima s terena. Samo u prva tri tjedna prosinca u Zagrebu je ostvareno 65.563 dolazaka i 113.857 noćenja. Kako je poznato, lani je zagrebački Advent privukao 70 tisuća dolazaka, a za ovu godinu najavljen je rast od 10 do 15 posto. Međutim, neće svi biti u plusu, pogotovo oni na manje atraktivnim lokacijama, a manjem prometu od očekivanog pridonosi i hladnoća koja je zavladala u tjednu koji je trebao biti najjači po prometu. Tim više što su ove godine na nekim lokacijama u središtu grada, kako nam kažu ugostitelji, i cijene najma kućica znatno porasle, što je ponegdje povisilo i krajnje cijene usluga. Iako se mnogi jako trude da budu prisutni u kućici, što je djelomice i ulaganje u vlastiti marketing, sklizak je to teren.
“Interes ugostitelja i drugih izlagača jako je velik, ni neki viđeniji restorani nisu mogli upasti na Advent jer je prostor ograničen, iako su ove godine cijene najma kućica rasle i za 50-tak posto. Međutim, ovaj posao ima svoja ograničenja, čak i kad je gužva naši su kapaciteti ograničeni jer ne možemo pripremiti toliko hrane koliko se traži u kratkom vremenu, ljudi nemaju strpljenja čekati i dugim redovima i odlaze na druge kućice. Druga je krajnost kad nema prometa zbog zime, što se ovog tjedna dogodilo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Stvarno glupo pitanje, pa zna se tko je šerif i kako radi i sa kime je u koaliciji.
Uključite se u raspravu