Novo doba medija i marketinga podrazumijeva i sasvim drugačije medijske kanale poput blogova ili osobnih profila pojedinaca na raznim društvenim platformama, koji su jednaka novost i za medije, agencije i klijente.
Ali, promjene neće stati na tome već možemo očekivati još troškovno efektivnije i demografski preciznije platforme komunikacije, smatra Anamarija Juraković, izvršna direktorica Advansa, regionalne medijske agencije specijalizirane za medijske strategije i medijsko planiranje, osnovane 2004. godine. U intervjuu za Poslovni dnevnik dodala je i da će svi nadolazeći trendovi biti sve bolji za kupce, ali sve izazovniji za medije i oglašivače, kao i da oglašavanje već odavna prelazi granice klasičnih oglasa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu