U posljednjih deset godina uvijek smo poslovali s dobiti, svake godine ona iznosi oko 10 milijuna eura, a godišnji rast je 10 posto, rekao je za ljubljanski Dnevnik Petar Ćorluka, vlasnik i predsjednik Uprave tvornice higijenskog papira Violeta iz Gruda (BiH).
Ćorluka je objasnio kako Violeta ima distributere u Srbiji, Makedoniji, na Kosovu, u Crnoj Gori i Albaniji, a vlastite proizvodne objekte u BiH i Hrvatskoj. Na pitanje vidi li slovensku Palomu (koju su kupili Slovaci) kao jaku konkurenciju, Ćorluka je rekao da samo potrošači mogu prosuđivati koji je proizvod bolji ili jeftiniji. "Možemo osigurati da naši proizvodi nisu gori od drugih, ali su drukčiji. Za neke kupce su bolji naši proizvodi, za druge Palomini", odgovorio je Ćorluka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ovo su najgore maramice koje mozete kupiti. ako jace puhnete, smrklji odlete do bosanske krupe
Uključite se u raspravu