Ultra gros obuhvaća 23 trgovačka lanca iz čitave Hrvatske, a prevladavaju male kvartovske prodavaonice u manjim mjestima. O snazi lanca, planovima za budućnost, članicama Ultra grosa i povijesti nastanka govori direktor Marjo Jukić.
Na koliko trenutno procjenjujete udio grupacije Ultra gros na Hrvatskom tržištu i gdje ste najjači?
U zadnjih 15 godina grupacija Ultra gros je značajno povećala svoje poslovanje, a svoj tržišni udio je povećala s dva posto u 2001. godini na oko 10 posto koliko iznosi danas.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu