Dobar oglas daleko se vidi – geslo je uz koje tvrtka Outdoor akzent d.o.o. ovih dana slavi 20 godina uspješnog djelovanja na hrvatskom tržištu, a po kojemu ju danas prepoznaju brojni klijenti. Outdoor akzent je jedan od najvećih nacionalnih pružatelja usluga vanjskog oglašavanja u Hrvatskoj, lider na tržištu inovacija u outdoor oglašavanju koji svojim klijentima nudi niz kvalitetnih out of home medija: billboard, city light, wallscape i megaboard. Mreža Outdoor akzentovih medija omogućuje oglašavanje na nacionalnoj razini, što znači da su u mrežu uključene lokacije u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Osijeku, Istri, Slavoniji, Moslavini, Dalmaciji, Dubrovniku i ostalim regijama, sveukupno 2100 površina.
– Kao lider u području inovacija koje dižu zamijećenost out of home medija, pokrenuli smo niz samostalnih projekata i uveli oglašavanje na duplim formatima – doubleboard, koji sa svojih 24 m2 omogućuje veću kreativnost i sadržaj na plakatu kao mediju. Od najnovijih alata koji povećavaju zamijećenost i učinkovitost kampanja su i led kampanje te wi-fi posteri koji, uz targetiranje urbanih visokofrekventnih lokacija, omogućuju direktni susret kupca s online sadržajem. Radi se o formatima koji povezuju outdoor i online oglašavanje. Takav sadržaj, uz podršku masovnih medija, daje kampanji mogućnost ciljanog targetiranja i interaktivnosti publike, kroz online komunikaciju usluge, nagradne igre, mogućnost preuzimanje sadržaja i slično – pojašnjava Gabriela Klarić, direktorica Outdoor akzenta d.o.o.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu