U dugoročnim planovima za jugozapadnu Europu do 2025. nije isključena ni gradnja još jedne robne kuće u Hrvatskoj. No Ikea će se u nas zasad fokusirati na jačanje online prodaje, niže cijene dostave koja će se moći platiti i gotovinom, pick-up punktove…, najavio je ovih dana u Zagrebu Stefan Vanoverbeke, direktor tvrtke Ikea Hrvatska te regionalni direktor Ikea South East Europe (SEE).
I u drugoj godini poslovanja u Hrvatskoj (1. rujna 2015. – 31. kolovoza 2016.), najveći svjetski trgovac namještajem premašio je zacrtane planove. Kako piše Večernji list, ostvareno je 567,7 milijuna kuna prometa pri čemu je robna kuća ostvarila 535,7 milijuna kuna, a Ikea Food (restoran i bistro, cafe i trgovina švedske hrane) 27,4 milijuna kuna, ističe Vanoverbeke, s kojim razgovaramo o daljim konkretnim potezima i očekivanjima na našem tržištu, kakav je prosječan hrvatski kupac, zašto je u Ikei više menadžerica nego menadžera, strasti za uređenjem doma i dizajnom…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu