Konzum je s tržišnim udjelom od 20 do 30 posto i dalje najznačajniji trgovac na malo u Hrvatskoj, slijede Lidl i Plodine s udjelom od 10 do 20 posto, dok udjel od 5 do 10 posto ostvaruju Kaufland, Tommy i Spar, rezultati su istraživanja tržišta maloprodaje u Hrvatskoj za 2015. koje je napravila Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN).
AZTN je svoje istraživanje tržišta trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo u 2015. provela na uzorku od 50 poduzetnika koji prema ostvarenom prihodu i broju prodajnih mjesta predstavljaju značajne sudionike na tom tržištu, odnosno trgovačke lance.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu