Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Optimizam u sjeni Brexita i terorizma

Autor: Radmila Kovačević/VL
07. studeni 2016. u 14:03
Podijeli članak —
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Dva od tri predstavnika turističkog biznisa, koji su se danas okupili na velikoj svjetskoj burzi turizma u Londonu World travel Marketu, vjeruju da ce industrija putovanja nastaviti rasti u 2017.

Oko 20 posto uvjereno je, pri tom, da ce taj rast biti značajan. Optimizam, međutim, splašnjava kad se spomene Brexit. Gotovo polovica anketiranih turističkih kompanija očekuje negativan utjecaj izlaska Velike Britanije iz Europske unije na svoje poslovanje, većina računa da ce to povisiti troškove putovanja, a kako će se sve to odraziti na mogućnost njihova odmora zabrinjava i 65 posto britanskih turista, pokazalo je sajamsko istraživanje među 1.145 britanskih turista i nešto više od 2.000 turističkih profesionalaca iz cijelog svijeta. 
Glavna je briga u turističkom svijetu ipak terorizam, koji je, prema 75 posto turističkih menadžera, najviše utjecao na putovanja u 2016. i, dakako, njihov biznis. Nešto manje od polovice anketiranih turista priznaje da je terorizam utjecao na njihove putne  planove. Izbjeglička kriza je na drugom mjestu, nju 44 posto predstavnika biznisa navodi kao problem koji im je utjecao na poslovanje, dok je 28 posto anketiranih turista priznalo da je to utjecalo na izbor njihove destinacije za odmor. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Oko 20 posto uvjereno je, pri tom, da ce taj rast biti značajan. Optimizam, međutim, splašnjava kad se spomene Brexit. Gotovo polovica anketiranih turističkih kompanija očekuje negativan utjecaj izlaska Velike Britanije iz Europske unije na svoje poslovanje, većina računa da ce to povisiti troškove putovanja, a kako će se sve to odraziti na mogućnost njihova odmora zabrinjava i 65 posto britanskih turista, pokazalo je sajamsko istraživanje među 1.145 britanskih turista i nešto više od 2.000 turističkih profesionalaca iz cijelog svijeta. 
Glavna je briga u turističkom svijetu ipak terorizam, koji je, prema 75 posto turističkih menadžera, najviše utjecao na putovanja u 2016. i, dakako, njihov biznis. Nešto manje od polovice anketiranih turista priznaje da je terorizam utjecao na njihove putne  planove. Izbjeglička kriza je na drugom mjestu, nju 44 posto predstavnika biznisa navodi kao problem koji im je utjecao na poslovanje, dok je 28 posto anketiranih turista priznalo da je to utjecalo na izbor njihove destinacije za odmor. 

Autor: Radmila Kovačević/VL
07. studeni 2016. u 14:03
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close