Mnoga je pozitivna priča ispričana na štandovima u središtu Koprivnice, od proizvođača meda i medičarskih proizvoda, koji se uspijevaju nositi s lošom klimatskom godinom i nelojalnom konkurencijom u velikim trgovačkim lancima, preko proizvođača domaćih čajeva poput obrta Pampa tea, koji je ušao u više od 300 hrvatskih ljekarna, ili jedinstvene proizvodnje tjestenine s koprivom pod okriljem ugostiteljskog obrta Klas, pa do inventivne ekipe iz tvrtke P&Got, koja je svoj brend uporabnih predmeta s motivima s podravskih nošnja pod brendom Etnokaj uspješno lansirala u specijaliziranim dućanima širom zemlje.
Paletu domaćih medova i proizvoda od meda predstavio je iskusni pčelar Marijan Hrženjak, vlasnik istoimenog OPG-a, koji od tog posla živi već gotovo 20 godina i na vlasitu imanju ima oko 200 košnica. "Unazad sedam godina pčelarstvo je palo na koljena. Nešto se dogodilo u klimatskom smislu, a vrijeme je za ovaj posao najvažnije. Proljeće je lijepo krenulo, no onda je stigao mraz baš kada su cvjetovi bagrema bili u punome cvatu. Zbog toga ću ove godine proizvesti oko tonu i pol meda, a ne planiranih pet do šest tona", požalio se on. Upravo kako bi smanjio ovisnost o jednome proizvodu, ove je godine pokrenuo proizvodnju slastica i kolača s medom, koje je prezentirao na koprivničkome festivalu. " Poslovanje baziram na kvaliteti onoga što nudim i jamčim da su moji proizvodi iznimni", rekao je Hrženjak i dometnuo kako red u medarskoj branši kvari nelojalna konkurencija koja uvozi jeftin med, čija se kvaliteta ne može mjeriti s domaćim.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu