U Hrvatskoj je 80 posto građana svjesno važnosti štednje, a štediše mjesečno u prosjeku izdvajaju 432 kune, što je 20 kuna manje nego lani, rezultati su istraživanja o navikama štednje, koje je za potrebe Erste Grupe provela agencija IMAS.
U istraživanju na uzorku od 500 ispitanika, nešto više od 20 posto ispitanika izjasnilo se da su, zbog raznih razloga, u posljednje dvije, tri godine uštedjeli manje novca, navodi se u priopćenju Erste banke..
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu