Poslovni rezultati turističkih kompanija za prvih devet mjeseci pokazuju da je ova turistička sezona bila uspješna i u financijskom smislu.
Najbolje rezultate bilježe kompanije koje su u prethodnom razdoblju uložile u podizanje kvalitete, pa tako i cijena. Rapski Imperial, kojeg je nedavno kupila Valamar Riviera, u ovoj je godini cijene podigao za prosječnih sedam posto, zahvaljujući ulaganjima u Hotel Padova koji je dobio četvrtu zvjezdicu. Imperial je uz 133 milijuna kuna prihoda, što je porast od 6,3 posto, u trećem kvartalu ostvario dobit od 42,6 milijuna kuna, što je za gotovo deset posto više nego lani u istom periodu. HTP Orebić, koji od prošle godine nakon procesa predstečajne nagodbe posluje u sastavu Dalmacija hotela u vlasništvu fonda Prosperus, ove godine na tržište vratio je Hotel Orsan, što je povećalo prihode i dobit.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Mjere 6 + 6
Mjera 9 +3 zajedno sa fiskalizacijom je omogućila DOBIT HOTELA
.
Otkada država za sezonske radnike u TURIZMU plaća 6 mjeseci ŠTEMPLANJA , za 6 mjeseci
rada u turizmu- hoteli više nemaju trošak ZBRINJAVANJA RADNIKA preko zime….
Istovremeno, izdavanje računa / SPOMENIK LINIĆU, molim ! / i kontrola NOĆENJA,
zajedno sa DIJELOM BESPOVRATNIH SREDSTAVA – za razvoj turizma….dovela je
do viškova u blagajni–
I dok su se Dalmatici izborili za novac iz Proračuna / kako i za sve ostalo, ne samo za sezonce /
država još mora – NAĆI NAČINA – KAKO ZAUSTAVITI odljev novaca ….van….putem
dijela AGENCIJA …koje posredovanjem u punjenju hotela, imaju svoj dio zarade ….evidentiran
U RH ???
…ili je dokaz za bolje iskoristavanje sezonaca!?
Uključite se u raspravu