U utorak, 25. listopada, IKEA Hrvatska predstavila je poslovne rezultate za uspješnu drugu godinu rada tijekom koje je ostvareno 567,7 milijuna kuna prometa (72,4 milijuna eura) što predstavlja rast od 5,8 % u odnosu na prvu poslovnu godinu, 2015. Od ukupnog prometa tijekom druge poslovne godine (1.9.2015. – 31.8.2016.), robna kuća je ostvarila 535,7 milijuna kuna (68,3 milijuna eura), a IKEA FOOD (Restoran i Bistro, Cafe i Trgovina švedske hrane) 27.4 milijuna kuna (3,5 milijuna eura). IKEA Hrvatska ove je godine prodala 3.300 kuhinja, što ju stavlja na peto mjesto po broju prodanih kuhinja između svih 340 robnih kuća IKEA u svijetu.
„U drugoj godini rada ostvarili smo izvrsne prodajne rezultate i otvorili online kanal prodaje kako bismo hrvatskim kupcima bili još dostupniji. Nastavit ćemo razvijati i prilagođavati ponudu i uslugu na zadovoljstvo naših posjetitelja, a novost koja će ih zasigurno obradovati jest otvaranje pick-up pointa u Splitu kojega planiramo pokrenuti tijekom sljedećih 12 mjeseci“, najavio je Stefan Vanoverbeke, direktor tvrtke IKEA Hrvatska te regionalni direktor IKEA South East Europe (SEE).

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.“demokratski dizajn” ?
Uključite se u raspravu