Njegovatelji (kupci kojima su na prvom mjestu dom, obitelj i prijatelji) i "survivori" (također) imaju pojačan afinitet prema trgovačkim markama i domaćim brendovima i natprosječno kupuju u Konzumu, "hedonisti" inozemne brendove koje za njih obično kupuju drugi u Billi i Plodinama, "milenijci" trgovačke i inozemne marke u Lidlu, Kauflandu i Sparu…
Pokazuje to, uz ostalo, istraživanje GfK o sedam vrsta "shoppera" ili kupaca današnjice, koje je predstavljeno u sklopu 2. FMCG summita časopisa InStore u zagrebačkom Hypo centru. Iako se trgovci sve više orijentiraju na milenijce, koji čine 33% populacije, na tržištu robe široke potrošnje (FMCG) oni čine samo 17% potrošača, a stariji od 35 i 44%, rekao je Mladen Kožić iz GfK. Hedoniste prati i trend iskustva, koje je već za 46% globalne populacije važnije od posjedovanja, 43% ih želi vidjeti, taknuti proizvod prije kupnje, a 31% stalno traži nešto novo, što je najbolji orijentir za trgovce.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu