Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nakon 2030. zabrana registriranja benzinaca i dizelaša?

Autor: Poslovni.hr
10. listopad 2016. u 09:49
Podijeli članak —
Foto: Duško Marušić / Pixsell

Ukidanje ovih vozila ugrozilo bi radnike u industriji.

Njemački zastupnici drugog doma predložili su Europskoj komisiji da se nakon 2030. zabrani registriranje vozila koja pokreću motori na unutarnje izgaranje, izvještava Spiegel.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Oko ovog zahtjeva suglasili su se i demokršćani i socijaldemokrati, međutim, savezni ministar prometa Alexander Dobrindt odbacio je inicijativu Bundesrata rekavši da je nerealna, a i najveći europski automobilski klub, njemački ADAC, također je kritizirao inicijativu.

Njemački zastupnici drugog doma predložili su Europskoj komisiji da se nakon 2030. zabrani registriranje vozila koja pokreću motori na unutarnje izgaranje, izvještava Spiegel.

Oko ovog zahtjeva suglasili su se i demokršćani i socijaldemokrati, međutim, savezni ministar prometa Alexander Dobrindt odbacio je inicijativu Bundesrata rekavši da je nerealna, a i najveći europski automobilski klub, njemački ADAC, također je kritizirao inicijativu.

Ukidanje ovih vozila ugrozilo bi radnike u industriji jer je za proizvodnju elektromotora potrebno višestruko manje radne snage, piše Slobodna Dalmacija.

Autor: Poslovni.hr
10. listopad 2016. u 09:49
Podijeli članak —
Komentari (5)
Pogledajte sve

jedini problem je u tome da će se to samo po sebi desiti i brže.

onda će kod nas većina hodati pješke ili oni bolje stojeći biciklom, mi se jadni toliko brinemo o tom zagađenju, uvodimo naknade i kojekakva opterećenja, a zagađujemo planetu 0,00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 %

Populističke nebuloze nesposobnih birokrata. Najmanje što bi to ugrozilo su radna mjesta u auto-industriji, a ono što bi ugrozilo prouzročilo bi takav tektonski poremećaj da bi se od njega desetljećima oporavljali i na kraju bi se morali vratiti na naftne derivate.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close