Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je početkom listopada jesensku promotivnu kampanju "Croatia Feeds" na šest tržišta, a kojom će do sredine studenog, uz kratke i inovativne opise hrvatskih odredišta, pozivati i motivirati turiste da odaberu Hrvatsku za svoj odmor, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.
U kampanju su uključena tržišta Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva, Austrije, Francuske, Švedske, Nizozemske i Švicarske, s tzv. native oglašavanjem, display i oglašavanjem na društvenim mrežama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu