Nakon više godina nagađanja, Coca-Cola i Pepsi ukrstit će mačeve u relativno novoj, ali vrlo profitabilnoj niši – flaširanoj ledenoj kavi. Dunkin Brands koji stoji iza poznatih krafni Dunkin Donuts objavio je krajem prošlog tjedna da će početkom sljedeće godine u američke trgovine lansirati svoj brend ledene kave u bocama. Radi se o kavi koja je odmah spremna za konzumaciju. Dunkin Donuts kavu proizvodit će i distribuirati Coca-Cola.
14posto
raslo je prošle godine američko tržište flaširane kave
Dvoznamenkasti rast
U sklopu partnerstva Coca-Cola će plaćati naknadu Dunkinu koja će biti podijeljena između te kompanije i franšizera njihovih trgovina u kojima će se ta kava prodavati, piše Wall Street Journal. Naravno, potrošači će to novo Colino piće moći pronaći i u supermarketima. Financijski uvjeti sporazuma nisu objavljeni. Coca-Cola će pak tu kavu proizvoditi u mljekarskim pogonima svog Fairylife joint-venturea, ističu upućeni izvori iz tog proizvođača gaziranih pića. Izvršni direktor Dunkina, Nigel Travis, izjavio je za Reuters kako partnerstvo ove dvije kompanije u početku računa na postojeće kupce obaju brendova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu