„Radim“ je izjava koja u današnjosti može imati više značenja. U svijetu rada, koji postaje sve fleksibilniji, navedena rečenica može značiti da se nalazite u uredu, kod kuće, u posjetu vašem kupcu, u kafiću ili pak na nekom javnom mjestu.
Janusz Fugurski iz odjela za komunikaciju i suradnju u poslovnom marketingu za Europu pri Deutsche Telekomu objašnjava zbog čega posao više ne podrazumijeva određenu lokaciju, nego zapravo aktivnost koja se može odvijati gotovo bilo gdje uz pomoć odgovarajućih alata, piše BizIT.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu