Riječ 'reforma' postala je potrošena roba. U izbornom programu Mosta, stranke koja se lansirala u političu orbitu obilatim spominjanjem reformi u prethodnoj kampanji, pojam 'reforma' i 'reforme' spominje se samo dvadesetak puta.
U tragovima je i u programima HDZ-a i SDP-a. Biračima se nude 'fondovi', 'poticaji'. 'rast', 'promjene', 'stabilnost'. Za ekonomiste je to pobjeda populizma, dok stručnjaci za javnu komunikaciju vjeruju da su stranački izborni stratezi riječ 'reforma' svjesno gurnuli u stranu. "Zbog svega što se događalo prethodnih mjeseci ta je riječ dobila negativne konotacije, što ne znači da reformi neće biti. Kad se osvoji vlast, populizam više nikoga ne zanima nego rezultati", komentira profesorica s Fakulteta političkih znanosti Smiljana Leinert-Novosel.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu