Mnogi rukovoditelji slažu se u jednoj stvari: upravljanje učinkom zaposlenika je najteži izazov za svakog menadžera. Jedan od razloga je zato što, kad su postali direktori ili su osnovali svoje poduzeće, bili su bačeni u vatru i morali su se snalaziti sami kako znaju i umiju. A dati povratnu informaciju prijatelju, članu obitelji ili zaposlenicima nije isto.
Na ovom seminaru naučit ćete koja je funkcija davanja strukturirane informacije u organizaciji i kako to najbolje učiniti, da bi vaši suradnici postali i ostali motivirani za ostvarivanje natprosječnog radnog učinka.
Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj prodajnih edukacija za sve kanale prodaje u Hrvatskom Telekomu, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija, kao što su HRCentar – strukovna udruga djelatnika u upravljanju ljudskim resursima, CCBN Kanadsko-hrvatske poslovne mreže i druge. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom prodajnih edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji.
Predavačica:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu